مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع وزنه ترازو باسکول دیجیتال

فروش انواع وزنه مخصوص کالیبراسیون ترازو و باسکول های دیجیتال، از استیل ضد زنگ تا چدنی، با جعبه و بدون آن، در وب سایت کسری باسکول و ایران صنعت مارکت به فروش می رسد.
وب سایت حاضر عرضه کننده وسایل توزین و سنجش دقیق است. 
تجهیرات جانبی در تولید باسکول و ترازو مانند لودسل های آلمانی تا چینی با کیفیت بالا، نمایشگرهای مختلف با سیم کارت، پرینتر های اپسون و HP، جانکشن باکس یا جعبه تقسیم از ۴ کاناله تا ۸ تایی، به همراه وزنه های مخصوص کالیبره بعد از ساخت ترازو، برای فروش با قیمت های عمده فروشی عرضه می گردد.
انواع باسکول های جاده ای دیجیتال از ۸ تن نیسان کش تا ۲۰۰ تنی دامپ تراک کش، باسکولت های کوچک از ۱۰۰ کیلو گرم تا ۱ تن، باسکول های صنعتی از ۱ تن تا ۵ تن، ترازوی فروشگاهی، ترازوی باشگاهی، باسکول های جرثقیلی یا آویز، کپه کش یا لیفتراک کش، تجهیزات توزین مخصوص صنعت دام و طیور از باسکول فرغونی دیجیتالی تا لاشه کش های ریلی، ترازو باسکول های میدانی چرخ دار و صنعتی کوچک نیز از طریق این دو وب سایت عرضه می شود.
پیشنهاد می شود که در ساخت ترازو باسکول های مختلف بالا، حتماً از وزنه های مختلف موجود برای صحت درستی عملکرد ترازو یا باسکولتان در تمام نقاط اندازه گیری استفاده نمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

عبدالرضا کسری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید