مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت باسکول تمام فلز از بتن آرمه بیشتر است؟

ابتدا به امر بهتر است بدانید که باسکول تمام فلز و بتنی در دسته باسکول های جاده ای مطرح می شود و برای مصرف کنندگان و کاربران انواع باسکول دیجیتال جاده ای، همیشه این سوال مطرح است که آیا دستگاه توزین با صفحه پلاتفرم تمام فلز قیمت نهایی بیشتر نسبت به بتن آرمه دارد و چرا.
باسکول تمام فلز دارای پلیت فرم های یا ورق های فولادی آماده است که در محل نصب به همراه شاسی اصلی و فرعی فلزی نصب می شود. البته با توجه به سفارش مشتری در ابعاد مختلف قابل ساخت و اجراست. 
برشکاری و جوشکاری باسکول تمام فلز یا فلزی با مدرن ترین تجهیزات روز دنیا انجام گرفته و در ساخت باسکول از تیر آهن های اصلی و فرعی فابریک استفاده می گردد.
همانطور که متوجه شدید، تمام جنس صفحه باسکول به همراه شاسی های آن از فلز بوده و قیمت فروش را زیاد می کند.
اما در باسکول بتن آرمه از کلاف های آهنی ضد زنگ به شکل آرماتور استفاده شده و بتن یا در کارخانه و یا در محل اجرا پر میگردد. بدلیل استفاده کمتر از فلز آهن، قیمت فروش کمتر از نوع تمام فلز است.
همانطور که دیدید قیمت فروش باسکول جاده ای تمام فلز از بتن آرمه بیشتر می شود.
باسکول بتن آرمه در برابر تغییرات ناگهانی دما و ضریب انتقال دما، بسیار مقاوم تر از نوع تمام فلز است.قیمت آن هم از باسکول تمام فلز کمتر است. 
قیمت باسکول بتن آرمه و تمام فلز ارائه شده در سایت کسری، با توجه به گارانتی مادام العمر صفحات فلزی و بتنی، ۶۰ ماه قطعات الکترونیک و ۱۰ سال خدمات پس از فروش، بسیار مناسب به نظر می باشد.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

عبدالرضا کسری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید