مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع باسکول صنعتی با ابعاد مختلف

مدیران محترم مراکز تجاری و صنعتی، می توانید انواع باسکول های صنعتی از ۶۰ تن تا ۳۰ کیلو در ابعاد مختلف و با قیمت های مناسب را از طریق وب سایت کسری و راهنمایی مشاورانش دریافت بفرمائید.
انواع باسکولت های صنعتی سبک ۳۰ و ۷۰ کیلو، نیمه سبک از ۲۲۰ کیلویی تا ۱۲۰۰ کیلویی با تک لودسل و ابعاد مختلف از ۴۰*۶۰ تا ۱۰۰*۱۰۰ در این مرکز ارائه می شود.

انواع باسکول های صنعتی
نیمه سنگین نیز از ۱ تن تا ۵ تنی در ابعاد ۱۰۰*۱۰۰ تا ابعاد مختلف ۱۵۰*۱۵۰ با ۴ لودسل به نام باسکول های صنعتی کفه ای ۴ لودسل به بازار عرضه می شوند.
انواع دیگر باسکول های صنعتی مانند دام کش، فرقونی، میدانی، کپه کش یا لیفتراک کش، آویز، فروشگاهی صنعتی و قله کش نیز در دسته باسکول های صنعتی هستند که معمولاً ابعادشان به صورت سفارشی از طرف مشتریان و بنا به نیازشان تعیین می شود. قیمت انواع مختلف باسکول های صنعتی یاد شده در بالا، با توجه به نوعشان متفاوت است.
انواع باسکول های صنعتی جاده ای از ۶۰ تن تا ۸ تن، از ۸۰ تن تا ۱۲۰ تن و ۲۰۰ تنی مخصوص دامپ تراک، نیز می توانید با مشاوره های رایگان، از طریق وب سایت کسری، خریداری نمایید.
در اخبار بعدی اطلاعات بیشتری در اختیارتان قرار می گیرد که در صورت تمایل می توانید به بخش های مختلف سایت بروید و از آنها استفاده کنید.
برای اطلاع از لیست قیمت انواع باسکول های صنعتی می توانید به کارشناسان وب سایت مراجعه حضوری یا تلفنی نمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

عبدالرضا کسری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید