مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات باسکول بتنی ۸۰ تن و ۱۰۰ تنی جاده ایی

کدام یک از شرکت های باسکول در ایران صادرات باسکول بتنی ۸۰ تن و ۱۰۰ تن دیجیتال را در سبد محصولات تجهیزات جاده ایی خود گنجانده است؟
باسکول جاده ایی بتنی ۸۰ تن و ۱۰۰ تنی دیجیتال کسری، با قیمت بی نظیر و با صرفه اقتصادی و همچنین کیفیت عالی لودسل ها و نمایشگرها، ساخت و فونداسیون سریع و استاندارد، صادرات صنعت باسکول را در ایران رونق داده و از لحاظ ارز آوری، کمک شایان توجهی به اقتصاد کشور نموده است. 
با عنایت به پیشرفت تکنولوژی در صنایع گوناگون، کسری باسکول نیز تمامی تلاش خورا به کار گرفته تا تمامی محصولات و خدمات متنوع خود را با استاندارد های ایران و جهان هم سو نماید. 
سبد محصولات شرکت، در زمینه صادرات تجهیرات جاده ایی ۱۲۰، ۸۰ تن و ۱۰۰ تنی شامل صفحات فلزی، اجرا در محل بوده و این امر بیشتر در مناطق مرزی و کشور های همسایه اتفاق افتاده است. 
ایران به لحاظ قدمت تاریخی که در شاهراه مواسلاتی (جاده ابریشم) کشورهای خاورمیانه داشته و ضمنا” دسترسی به آب های آزاد را داراست، همواره در مرزها یا مناطق مختلف، دغدغه توزین بار همواره جزو چالش ها بوده است. ایران مهد فرهنگ و تمدن منطقه، به بازرگان های ایرانی و خارجی همیشه مساعدت های لازم را داشته است.
شرکت کسری باسکول مفتخر به صادرات باسکول های جاده ایی دیجیتال در تناژ مختلف می باشد.
جهت راهنمایی و مشورت با متخصصین امر باسکول و صادرات آن با ما تماس حاصل فرمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

عبدالرضا کسری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید