مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ساخت ترازوی دیجیتال ورزشی باشگاهی وزن

طراحی جدید، تولید و ساخت، برای انواع  ترازوی دیجیتال ورزشی باشگاهی (وزن کشی) در دو نوع عمده، قد و وزن با ۴ نمایشگر و وزن تنها با یک نمایشگر، در گروه صنعتی کسری، به اتمام رسیده است.
شرکت سنجش دقیق کسری، با استفاده از گروه متخصص در تولید انواع ترازوی وزن کشی ورزشی موسوم به ترازوی باشگاهی (قد و وزن یا فقط وزن) و داروخانه ای (وزن یا قد و وزن)، اقدام به عرضه این محصولات شکیل و مقاوم کرده است.
ترازوی ورزشی، در باشگاه های بدنسازی و مراکز تفریحی تجاری، همینطور در داروخانه ها و مطب هایی مانند اطفال و تغذیه و حتی سالن های آرایشی و پیرایشی، استخرها و هتل ها، کاربرد فراوان دارند.
تقریباً تمام انسان ها، امروزه به صورت روزانه یا هفتگی یا ماهانه، مشتاق به دانستن وزن خود می باشند که همین امر ساخت و ساز، ارائه طرح های جدید با در نظر گرفتن تکنولوژی و فناوری های جدید، کیفیت های عالی و بسیاری موارد دیگر را در صنعت ساخت ترازوی باشگاهی ورزشی توسعه داده است.
برای اطلاع از مشخصات فنی ساخت، قیمت خرید و فروش انواع ترازوی دیجیتال باشگاهی، می توانید از بخشهای مختلف وب سایت دیدن نموده و در صورت تمایل با کارشناسان سایت تماس بگیرید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

عبدالرضا کسری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید