مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

باسکول صنعتی جاده ای ۸ متری ۴۰ تنی جدید

آنچه در این مقاله میخوانید...

باسکول صنعتی جاده ای 40 تنی 8 متری:

آخرین اخبار بدست آمده از تولید محصولات توزین صنعتی جاده ای به باسکول های ۴۰ تنی با صفحه ۸ متری، بتنی یا مرکب و تمام فلزی است. این محصول جدید، هم پوشان باسکول های ۵۰ تن دیجیتال می باشند. قیمت آنها تفاوت زیادی با هم ندارد.
تاکنون در وب سایت کسری، که فروش انواع دستگاه های توزین دیجیتال صنعتی (جاده ای و غیر جاده ایی) را بعهده دارد، دستگاه های ۴ متری موسوم به ۸ تنی، ۶ متری موسوم به ۲۰ تنی و ۳۰ تن، ۸ متری موسوم به ۵۰ تنی کامیون کش و ۱۶ متری تریلی کش یا ۱۸ و ۲۰ و ۲۴ متری مخصوص تریلر و صادراتی با قیمت های مناسب و کیفیت عالی به عرضه و استفاده کاربران در آمده است.

باسکول صنعتی جاده ای ۴۰ تنی ۸ متری:

باسکول اشاره شده در بالا نیز با فناوری دیجیتال است یعنی از لودسل یا حسگر وزنی و نشان دهنده یا نمایشگر و در اکثر مواقع پرینتر استفاده شده است.
بحث بر سر ظرفیت باسکول صنعتی ۴۰ تنی است. این باسکول بنا بر نیاز کاربران و شرایط کاربردی آنها نیز به سبد کالاهای وب سایت حاضر اضافه شده است.
از لحاظ فنی و کیفی مانند باسکول های ۵۰ تن مخصوص کامیون با صفحه ۸ متری می باشند. به تصویر ذیل دقت فرمایید.

تنها تفاوت ظرفیت اسمی این دستگاه است یعنی اسمی می تواند ۴۰ تن را توزین کند ولی همانطور که می دانید به شکل واقعی تا ظرفیت ۶۰ تن، در بخش فنی آن لحاظ شده است.
همیشه در بحث فنی و تولید دستگاه های توزین صنعتی بخصوص جاده ای، بار غیر مجازی که توسط وسایل نقلیه مانند کامیون و تریلی زده می شود، باید در نظر گرفته شوند.
تمامی بحث مکانیکی فنی و الکترونیکی عالی برای تهیه انواع باسکول های جاده ای دیجیتال در تیم صنعتی کسری، در نظر گرفته می شود که توانسته است، در یک بازه زمانی کوتاه، تبدیل به برندی مورد اعتماد مشتریانش قرار بگیرد.
برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر می توانید از بخشهای مختلف وب سایت بازدید نموده یا از طریق تلگرام و مشاوران وب سایت راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

عبدالرضا کسری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید