مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع باسکول جاده ای ۸ تن تا ۱۲۰ تنی دیجیتال

انواع باسکول جاده ای کدام است؟ چگونه می توان به خرید باسکول های دیجیتال از ۸ تن تا ۱۲۰ تنی صادراتی، در هنگام تصمیم گیری برای خرید مطمئن بود؟
قبل از جواب به سوال انواع باسکول جاده ای (ظرفیت از ۸ تن دیجیتال تا ۱۲۰ تنی صادراتی) کدام است، بهتر است با سیستم های توزین جاده ای در قدیم و جدید آشنا شوید.
در روزگاران قدیم و حتی تا دهه اخیر، وزن کشی انواع محصولات از مایع تا گاز، با دستگاه های مکانیکی که نشاندهنده عقربه ای داشتند صورت می گرفت.
امروز با پیشرفت علم، تاکید فراوان دین مبین اسلام به سنجش دقیق و صحت میزان، نگرانی دو طرفه فروشندگان و خریداران که محصولشان نیازمند توزین است، باسکول های دیجیتال طراحی و ساخته شده اند.
در پروسه تولید این محصولات جاده ای، از حسگر وزنی به نام لودسل استفاده می شود، که قطعه ایی الکترونیکی است و نتیجه وزن کردن را به نمایشگر باسکول دیجیتال ارسال کرده و نتیجه وزن به صورت رقم یا دیجیت دیده می شود.

باسکول های دیجیتال انواع
مختلفی دارند ولی در سه دسته بزرگ تولید و به بازار ارائه می شوند:
ترازوهای سبک، باسکولت های صنعتی و باسکول های جاده ای
باسکول های جاده ای انواع عمده مختلفی از لحاظ جنس صفحات، نوع لودسل و تعداد آن، ظرفیت های متفاوت و نمایشگر دارند. البته مسائل دیگری مانند نوع پرینتر، ساخت لودسل و … تنوع این محصولات را بیشتر می کند.
ظرفیت های متفاوت باسکول های جاده ای: ۸ تن مخصوص وانت و نیسان، ۱۰ تن مناسب نیسان، ۲۰ تن مخصوص خاور، ۳۰ و ۵۰ تنی مناسب کامیون تک و جفت، ۶۰، ۸۰، ۱۰۰ و ۱۲۰ تنی دیجیتال هم مربوط به تریلی

خب مسلم است که با توجه به انواع مختلف این تجهیزات (۸ تن تا ۱۲۰ تن، صفحات مختلف، قطعات دیجیتال) و پیچیدگی خاص در این صنعت، نیازمند مشاوره با افراد متخصص و مجرب در این سیستم هستید تا بتوانند اطلاعات فنی دقیق، رزومه کاری واقعی، در اختیارتان قرار بدهند.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

عبدالرضا کسری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید