مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش باسکول ۶۰ تنی دست دوم | قیمت باسکول ۶۰ تنی دیجیتال جاده ای دست دوم

آنچه در این مقاله میخوانید...

انواع باسکول 60 تنی دست دوملیست قیمت باسکول 60 تنی دست دومبزرگترین مرکز خرید و فروش باسکول صنعتی دست دومکاربرد باسکول‌های 60 تنی

فروش باسکول ۶۰ تنی دست دوم توسط مراکز فروش آن در بازار های مختلف صورت می گیرد. این تجهیزات برای حمل مواد تا ۶۰ تن ظرفیت (۸۰ تن بار غیر مجاز)  به کار می رود و با قیمت های مناسب در بازار به صورت لیست می تواند در اختیار مشتریان قرار گیرد. برخی از کاربران و صنعتگران به دلیل صرفه جویی در هزینه ها و یا کاربرد کمتر باسکول دیجیتال در مجموعه شان، نیاز به خرید دستگاه های توزین جاده ای و یا غیر جاده ای دست دوم دارند.
فروشندگان این کالا، بعد از خرید باسکول دست دوم توسط خریداران ، عملیات انتقال، نصب در مکان جدید و حتی گرفتن نامه استاندارد (در شرایط خاص) را انجام می دهند.


فروش باسکول 60 تنی دست دوم | قیمت باسکول 60 تنی دیجیتال جاده ای دست دوم

انواع باسکول ۶۰ تنی دست دوم

انواع باسکول 60 تنی دست دومباسکول های ۶۰ تنی یکی از انواع باسکول های جاده ای است که هم نو و هم دست دوم آنها کاربرد فراوان دارد. باسکول ۶۰ تنی انواع متفاوتی دارد که عبارتند از:

  • باسکول ریلی
  • باسکول جرثقیلی
  • باسکول جاده ای
  • باسکول صنعتی

باسکول ها توسط شرکت های مختلف تحت نام و برند مشخص تولید شده و روانه بازار های فروش می شوند. بر همین اساس هر کدام دارای قیمت و کیفیت خاص خود می باشند که آنها را از یکدیگر متمایز می سازد. هر کدام از انواع این وسایل دارای کاربرد های خاص خود می باشد. ضمن این که انواع مکانیکی و الکترونیکی این کالا نیز برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با گشت و گذاری در بازار ها و مراکز فروش این اجناس می توان دست دوم آن را با قیمت مناسب تهیه نمود. خرید باسکول ۶۰ تنی دست دوم می تواند به نوعی صرفه جویی اقتصادی را به همراه داشته باشد. برخی مراکز فروش به طور اختصاصی به فروش انواع کالا های دست دوم صنعتی مانند باسکول می پردازند. از این رو با مراجعه حضوری به این مراکز می توان مدل های مختلف آن را مشاهده نمود و پس از اطمینان از صحت و درستی آن را خریداری نمود. 

لیست قیمت باسکول ۶۰ تنی دست دوم

لیست قیمت باسکول 60 تنی دست دوملیست قیمت باسکول ۶۰ تنی دست دوم را از طرق مختلف می توان به دست آورد. از جمله برخی منابع کسب اطلاعات قیمت مربوط به این وسایل عبارتند از:

  • آگهی های موجود در جراید و روزنامه های کثیرالانتشار
  • سایت های فروش اینترنتی
  • فروشگاه های عرضه کننده باسکول و تجهیزاتی از این قبیل 
  • نمایندگی های فروش شرکت های تولید کننده 

هر کدام از انواع این دستگاه ها دارای قیمت خاص خود می باشند. مثلا قیمت باسکول دیجیتال ۶۰ تنی از انواع دیگر آن دارای قیمت و نرخی متفاوت می باشد. علاوه بر این برخی فاکتور های دیگر نیز در تعیین قیمت این اجناس نقش مهمی ایفا می کنند که عبارتند از:

  • شرکت و کارخانه تولید کننده باسکول 
  • عمر مفید و میزان دوام و استحکام
  • مدت زمان گارانتی و خدمات پس از فروش 
  • نرخ ارز و نوسانات آن
  • میزان عرضه و تقاضای بازار
  • در مورد محصولات دست دوم مدت زمان کارکرد آن

با جستجوی مناسب در بازار می توان دستگاهی در حد نو خریداری کرد. ضمن این که از طریق این جستجو امکان خرید و پیدا کردن برند های برتر این تجهیزات نیز وجود دارد. 

بزرگترین مرکز خرید و فروش باسکول صنعتی دست دوم

بزرگترین مرکز خرید و فروش باسکول صنعتی دست دومباسکول دیجیتال ایرانی نوعی باسکول صنعتی است که به صورت دست دوم نیز قابل تهیه است. این دستگاه ها جایگزین انواع آنالوگ شده اند و سرعت و دقت بالا مهمترین مزیت و ویژگی آنها می باشد. این وسایل از بزرگترین مراکز خرید و فروش باسکول در نقاط مختلف کشور قابل تهیه است. این مراکز عرضه کننده این کالا به شیوه های مختلف می باشند و برای راحتی مشتریان روش های پرداخت متفاوت را مانند پرداخت نقدی یا مدت دار در برنامه کاری خود قرار می دهند. از این طریق افرادی که تمایل به خرید مدت دار دارند می توانند با پرداخت چک برای مدت زمان معلومی هزینه آن را بپردازند. در این مراکز فروش انواع باسکول چینی و لودسل باسکول در معرض دید خریداران قرار داده می شود. از این رو فروشندگان معرفی کننده مدل های مختلف این محصول به مشتریان و راهنمائی کننده آنها در خریدی مناسب می باشند. با شناسایی این مراکز فروش در بازار امکان خریدی مناسب و با کیفیت فراهم خواهد شد. ضمن این که مدل های مختلف این دستگاه توسط فروشندگان به خریداران معرفی می شود و در نهایت منجر به خریدی رضایت بخش خواهد شد.

کاربرد باسکول‌های ۶۰ تنی

کاربرد باسکول‌های 60 تنیباسکول های ۶۰ تنی یکی از انواع پر استفاده و پر کاربرد باسکول در کشور می باشند که در تجارت و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. در سال های اخیر استفاده از انواع باسکول های دیجیتال به دلیل مزایای آن افزایش یافته است. این امر موجب تسریع در روند کار شده است. باسکول های ۶۰ تنی برای وزن کردن انواع کامیون و تریلی به کار می روند و علاوه بر این در مراکز تولیدی، کارخانجات مختلف صنعتی مانند صنایع غذایی و همچنین کارخانجات پتروشیمی و صنایع نفتی و در پلیس راه مناطق مختلف کشور نصب شده و برای توزین به کار می روند. در واقع هر کجا مسئله حمل و نقل و توزین مطرح باشد با کاربرد این تجهیزات همراه خواهد بود. نمایشگر باسکول دیجیتال نشان دهنده وزن کالای مورد نظر بوده و از طریق ارتباط با رایانه این کار را انجام می دهد. نکته مهم در استفاده از این وسایل نحوه نگهداری مناسب از این دستگاه هاست که طول عمر مفید آنها را افزایش خواهد داد. از این رو باید برای اندازه گیری لازم است که اجناس از ۶۰ تن بیشتر بر روی آن قرار داده نشوند تا از ایجاد صدمه و آسیب در آن جلوگیری نمایند. 

عبدالرضا کسری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “فروش باسکول ۶۰ تنی دست دوم | قیمت باسکول ۶۰ تنی دیجیتال جاده ای دست دوم”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید