مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گواهینامه Emc ترازو باسکول دیجیتال چیست؟

آیا می دانید گواهینامه Emc ترازو باسکول های دیجیتال مانند باسکول ۶۰ تن چیست؟ چرا باید این دستگاه های صنعتی دارای این گواهینامه باشند؟ کدام شرکت ساخت ترازو باسکول در ایران دارای این گواهینامه می باشند؟
ابتدا با کلمه Emc آشنا شویم بهتر است و سپس کاربرد این گواهینامه را در صنعت باسکول دیجیتال و ترازو های صنعتی دیجیتال توضیح داده خواهد شد.
Emc اختصار کلمات در عبارت Electromagnetic compatibility به معنی سازگاری الکترو مغناطیسی است.
Emc در صنعت برق، شاخه ایی علمی است، که بر تاثیرات جریان های الکترومغناطیسی در محیط پیرامونمان و همچنین اثر آنها روی وسایل الکترونیکی متمرکز می شود، تحقیق و جستجوی بسیار برای از بین بردن یا کم کردن این تاثیرات روی سیستمهای الکترونیکی انجام می دهند و با روشهای جدید و مختلف، تجهیزاتی تولید می کنند که نه خودشان روی محیط اثر الکترو معناطیسی بگذارند و نا تاثیرات آنها را بگیرند.
مسلم است که اهمیت این موضوع در زمانی که اندازه گیری دقیق با ترازو باسکول های دیجیتال از صنعتی ۱۰۰ کیلویی تا جاده ایی ۶۰ تن مد نظر باشد، بسیار بسیار پر رنگتر می شود.
از سال ا۳۸۵ قرار بر این شد که در صنعت باسکول های دیجیتال نوین، نیز استاندارد Emc رعایت شود و گواهینامه و مجوز Emc به مراکز و تولید کنندگانی که ساخت استاندارد را رعایت می کنند، ارائه شود.
تمامی ترازو باسکول های دیجیتال مانند باسکول ۶۰ تن تریلی کش، شرکت سنجش دقیق کسری نیز دارای مجوز مربوطه می باشد و شما می توانید با خیال راحت هر گونه دستگاه توزین مورد نظرتان را از شرکت خریداری نمایید و در صورت نیاز گواهینامه Emc نیز به شما نشان داده می شو.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

عبدالرضا کسری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید