مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کسری اولین تولید کننده باسکول دیجیتال جاده ای

شرکت سنجش دقیق کسری، اولین وب سایت عرضه کننده باسکول دیجیتال جاده ای، تولید کننده سیستم های توزین، به صورت آنلاین می تواند خدمات مشاوره ایی برای مدیران کارآمد در سراسر ایران مانند شیراز، مشهد، بندرعباس، کرمان، اصفهان و تهران ارائه دهد.
خدمات مشاوره ایی چیست؟ چه نیازی به آن خواهید داشت؟
با مشاوره و گرفتن راهنمایی های لازم، می توانید بهتر به نیاز سازمانتان پی برده و کالایی با درصد خطای پایین تر تهیه و استفاده نمایید.
یکی از این خدمات در صنعت باسکول دیجیتال جاده ای، شناخت مشتریان از استانداردهای موجود در ایران و جهان است.
باسکول های مکانیکی قدیمی که با استاندارد ۷۴۷ تولید می شده اند، امروز منسوخ اعلام شدند و تولید کننده باسکول مانند کسری (بزرگترین و معروفترین برند نامی ایران)، باسکول های خود را براساس استاندارد تدوین شده نوین، ۱۰۲۷۴ تولید می کند.
با نگرش جدید به کیفیت باسکول های جاده ایی دیجیتال، سنجش دقیق کسری، تولید کننده سیستم های توزین و باسکول تمام الکترونیک، دقت بالای باسکول را سرمشق خود قرار داده تا در اوزان و اندازه گیری کالاهای مختلف، رو سفید بوده و بتواند به پند و اندرز آیات قرآنی در مورد کیل و اوزان عمل کند.
همانطور که میدانید کیل و میزان ۲۳ مرتبه در قرآن گوشزد شده است. استاندارد اجرایی ۱۰۲۷۴ نیز براساس این قوانین شبانه روز تلاش خود را کرده است تا در ایران عزیزمان کم فروشی انجام نشود.
بحث بعدی شناخت صحیح از نیاز سازمانها به یک نوع دستگاه خاص و باصرفه است.
باسکول هایی با قیمت بالاتر و ظرفیت بالا، شاید از لحاظ مالی برای فروشندگان بهتر باشد، اما از لحاظ مالی و کاربردی برای خریداران بیهوده باشند.
همنطور است در انتخاب نوع لودسل، نمایشگر و …
همانطور که متوجه شدید، نیاز به مشاوره در سیستم های توزین دیجیتال به دلایل متعدد، واجب است.
می توانید برای خرید و فروش انواع باسکول های دیجیتال جاده ای و غیر جاده ای، به برترین عرضه کننده و تولید کننده باسکول، گروه کسری، در تمام ایران، بخصوص مشهد، شیراز، اصفهان و دیگر شهرها و استانها، اطمینان کنید.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

عبدالرضا کسری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید