مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بهترین نوع باسکول جاده ای خوراک دام پیشوا

گروه صنعتی باسکول کسری، با استفاده از تکنیک های برتر امروزی در ساخت و تولید تجهیزات توزین انواع محصولات، بهترین نوع باسکول های دیجیتالی از فرغونی تا جاده ای، برای خوراک دام در اقصی نقاط کشور مانند صفا دشت، پیشوا، قرچک و کرمان را برای مدیران صنعت دام و طیور ارائه کرده است.
صاحبان صنایع و کارخانجات تولید خوراک دام و طیور متمرکز در پشوا و قرچک، از باسکول های جاده ای ۵۰ تن یا باسکول های دیجیتالی ۶۰ تنی استفاده فراوانی می کنند.
تمرکز این کارخانجات تولید خوراک انواع چهارپایان و پرندگان، در استان تهران، مناطق قرچک، پیشوا، هشتگرد، در استان گیلان، کلیه مسیر از رشت تا لاهیجان، استان مازندران و گلستان، استان کرمان و … می باشد.
بهترین نوع کاربردی باسکول های دیجیتالی جاده ای، در بعضی مناطق جغرافیایی کشور عزیزمان، بدلیل هزینه حمل زیاد ترافیکی یا کلاً نداشتن توانایی حمل محصولات پیش ساخته، ناگزیر به استفاده از باسکول های جاده ای نیم بتن نیم فلز یا تمام فلزی هستیم.
باسکول های جاده ای بتن فلز گروه صنعتی این وب سایت، نیز با رعایت بهترین استانداردهای لازم در هنگام عمل آوری بتن و نظارت دائمی پرسنل محلی، از لحاظ کیفیت و مرغوبیت از نوع مدل های پیش ساخته عقب نمانده اند.
سازمانی که از نوع دانش بنیان باشد، طبیعتاً قادر است در هر موقعیت مکانی و شرایط ناسازگار آب و هوایی، با بهترین روش محصولات عالی را عرضه و پیاده سازی کند.
کارشناسان وب سایت، با توجه به نیاز شما مدیران این صنعت، بهترین نوع باسکول کاربردی مخصوص خوراک دام و یا طیور را با قیمت های مناسب را جهت خرید باسکول دیجیتالی، پیشنهاد می دهند.

منبع: سنجش دقیق کسری|انواع باسکول جاده ای دیجیتال صنعتی

عبدالرضا کسری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه کسری شما را به خرید انواع ترازو و باسکول دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Call Now Buttonتماس بگیرید